sharing is loving

Thursday, November 4, 2010

kerana DIRIMU begitu BERHARGA,,,



DIARI HATIKU...
Selamat Malam semuaa
pertama sekali,,apa khabar..maaf sbb ucap slamat malam..ehe..bkn apa..sbb saya update blog nie..pkul 11.40 mlm 12/12/2010..saya suka tarikh ari nie.maybe sbb tu kot saya mula nak update blog nie..ngehehhhheee..dh lama sbenarnya sya dh ada blog nie.tp saya mlas nk update,coz xda idea nk tulis apa.so arinie saya try la nk tulis something,wpun sbenanya saya msih xda idea nie..hummm,,uhh yaa.trima kasih yea,,skiranya ada yg follow saya punya blog nie..harap korang follow saya.nnti saya follow korang blik yeaa..heee..
humm..mlm nie saya nk bcrita ttg ....
ttg...apa..???give me idea..ehe..tgh xda perasaan nie sbenarnya..ehee..
huhh..okla..saya nk bkongsi dgn suma..dgn diri saya dulu la k..memandangkan saya nie baru update ..kiranya kita bekenalan la kononnya..nnti2 la..akan dtg.saya bkongsi lbih byk story dgn korang k..
1st skali..tau dh kan..nma saya CAROLINE..(saya suka nma saya nie..ehehhh..thankx mum&dad coz bg saya nma tu,,)lahir pda 5 jun..(ada sesiapa yg sama tarikh ngn sya??ehe..kalo ada .nnti skali kita sambut bday yeaa..)pling saya suka,,humm,time mum&dad bg suprise bday party sya..then..apa ya..uh ya..kalo korang nk tau,,saya mnat sgt ngn tarian   .ntah knapa saya pun x tau..menyanyi pun satu,,eheh,,kalo dulu saya slalu pg kbox karoke ngn kawan2.tp skarg kwn2 dh blajar jauh2 suma,,tp saya ttp nk pg karoke jgak..tapi..skrg saya slalu pg ngn???MY l**e one,,,heh,,xyah nk sembunyi la,,my boy la kiranya..dia nie supporting tau,otak gila2.mmg tiap masa saya jd mangsa *buli* dia..dari segi mental..ktawa x henti2..hueeehhhhhueehh..takpe..jNji saya heppy..THANKX GOD..COZ GIVING ME HIM..
uppss..*tercerita*plak psal dia..ehe..nnti2 la saya crita psal dia..skrg nk crita hal saya dulu..saya jnis yg x pandai nk marah org..xtau la knapa..stiap kali saya rasa marah..then saya nk marah org tu,,confirm saaya x bole,,pling dpt saya luahkan kmarahan saya tu..adalah dengan mengalirkan air mata.xdapat saya nk marah dgn mengeluarkan kata2..kalo say asakit hati ke marah ke geram sangat2 ke..saya akan menangis..ntah knapa saya sng nk mnangis..tp ...x brmakna saya nie lmah..saya mnangis sbb..itu adlah cara saya nk luahkn sgala apa yg ada dlm hati saya..then,,kalo lpas nangis..saya akan OK bllik.saya nie jnis yg lembut hati,,apalagi kalo org yg saya syg..kalo sya marah pun.saya x kluarkan dgn mlut..hum..slalunya saya kluarkn dr mesej..tulis ..humm..then..wpun saya x bkata kata..tp sbenarnya saya suka kalo dpujuk,,eheehh..kalo tgh marah sgt tu kan,,huhh,,alangkah BESTNYER kalo org yg kita sayang pjuk kita blik..walhal bnda tu bkan slh dia pun,,ehehh,,biasalah kn hati seorng prempuan..kan??
hum...rehat jaap...nak tanya..BORING dh ke???
ehehh..harap2 la..x boring baca apa yg saya tulis nie aaaa..wpun x sberapa..*mmg x brapa sgt pon*...kehhhekehhhheee,,mrepek x tntu pasal...
sssuuukkaaaaaaaaa!!!!!


hummmTAAARRAARRAAAAAA...HEHHHEH...tetiba je kan..TAYLOR SWIFT..saya sangat mnat dia tau...
ntah la..smua tarikan dia ada..voice.muka.rambut.body..everything bout her saya suka..
dia suka pkai dress...n sya pun suka..sbb saya suka yg FEMININ look...yg nmpak lbih GIRLY...itu yg saya suka..smua lagu taylor saya suka..imej diaa...kalo bole saya nk jadi mcm dia..ehehhh...kalo la..tp..x pela..TUHAN dh jadikan saya begini..dan saya besyukur...wpun x sberapa..tapi saya sangat2 menghargai..THANKX A LOT GOD...
humm..apa lagi yeaa...rasanya sampai sini dulu laa..mata pun dh mula mengantuk niee..nnti la kalo ada masa..saya akan..update lagi,,,las dari saya adalah..saya nak bagi kata2 ini....
PERSAHABATAN YANG BEGITU ERAT..PUNYA PENGERTIAN YANG MENDALAM BAGI KITA YANG TAHU  MENGHARGAINYA...


sekian..salamm persahabatan dari sayaaa..MUAAHHH..love alll

SAMPAI BERTEMU...
SALAM SEMUAA..HUMM.NAK SAMBUNG NIE..TOPIC NYA ADALAH,,JENG2..
kalo la saya jadi MODEL..saya nk jd mcm niee..
i love her..my idol

ehehh..nk tau x sape dia..she is my idol.from KOREA.rasanya sapa yg pnah tgk drama MY GIRL&BOYS OVER FLOWER,,tau kn dia,kalo masih xtau.cari2 la sndri,,cantik kn dia??huh,kalo la saya jadi cam dia..eheh..dunia modelling bez sya tgk,mcm2 MEKAP,STYLE,FASHION,HAIRSTYLE&CHARACTER bole cuba.suka tgk,tp saya x Bole buat,uhu cian.tkpe..tngok jelaa,,,nk tanya.korang mnat apa??eheh,,nnti la sya share lg apa yg saya mnat.mana tau korang pun sama mnat cam saya,t bole la kita share2 story kan3?? 

BILA AKU KESEPIAN .11.40PM 14/12/2010
Nak dengar saya berceloteh lg x??ehe.topik apa lg kali nie yaa..cari idea jap..(sambil menggaru kpala yg x gtal)hum..ok la,nk share ngn korang.apa yg saya mnat n slalu pkai,,(dgn prasaan xtau malu)ngeeeee....
DRESS 
MY WEDGES SANDAL COLLECTION
kalo korang nk tau..kalo outing ke mna2,saya suka pkai DRESS tau.sbb nya adlah saya rasa lbih slesa kalo saya guna DRESS berbanding dgn JEANS or other.pkai dress lbih ringan n slesa bila bgerak,eheh,,sbb saya suka yg FEMININ..hahhh..nie satu lg my collection yg pix 2nd tu..adalah MY LOVE yg plih,dia suka color tu.saya pun ok je,,ehe,sbb apa2 pun wedges suma saya suka..n i like it..thank DEAR sbb belikan utk saya..uppss..nk share something niee..bila tkeluar topik kasut2 nie,,korang nk tau x apa critanya,,eheh,,beginilaa,,,saya tdengar,,ada org kta ngn saya,,
*jangan bagi KASUT ngn org yg kita SAYANG..sbgai HADIAH..sbb suatu hari nnti dia akn pergi meninggalkan kita*
hum berbalik pd crita.nk tnya pndapat korang nie,bole caya ka bnda tu,ngeee,,xda kaitan ngn sepa2 pn,nk tau ja,,pndapat kalian.huh,okla.kta bralih pd yg len plak,,hahh..nie diaa..
FLIGHT ATTENDANT
korang nk tau x apa kaitan ngn mreka tu,eheh,tetiba je kan msuk dlm snarai,ehhe.bkn apa .sbenarnya kn,,itu adlah slah satu bdang pkerjaan yg ingin saya ceburi disebabkn mnat yg mndalam,tersimpan dlm angan2 yg payah utk mnjadi kenyataan,,kalo la dlu saya tidak masuk ke asrama pnuh dari form 1 lg,mybe dpt kot impian itu trcapai,tp kan.huh,,,,jd,,kpd sesiapa yg sibuk a.k.a BUSYBODY ttg hdup saya,tlong jgn sebarkan crita yg korang sndri x tau apa sebabnya,,plis STOP from BUSY with OTHER people life,,pantang sangat kalo ada yg sibuk2 psal hdup saya sdgkan saya x kisah pun hal hidup diaa,,,
huhh..len crita plak,,maaff kalo ada tkasar bhasa,,itu cuma PERINGATAN dr sayaaa..
humm..ok la,,mcm dh x mesra lg la plak story saya nie,,ehehhhe...ok2 laa,,,pnat dh saya mnaip nie sbenarnya..tp still nk share story,,mna tau ada yg djadikan tladan,,hehh,,nk tanya jap,korang kalo baring lama2 x sakit ke kpala,,??kalo saya kn baring lama(sambil mnaip dpn lappy nie)ehhe,,confirm kt blakang tengkuk sakit,,kan3??eheh..k la..mmndangkn saya pn dh pnat nie,,rasanya story saya nie bhenti cnie jp eehh.nnti la saya smbung blik,,,dhaaaaa u all,,skali lg trima ksih krana sudi menjengah sbentar kt blog saya nie,n kalo sudi,follow la yeaa,,berbesar trima ksih nie,,MODE:LONELY... 



DERITA MERINDU..
15/12/2010..11.06PM
Hello2&hye..salam semua.mood (masa menaip nie):kureng ceria ckit..heh.tp nk try CERIA2 kn la jgak,kalo boring n xda kja.saya suka blogging.xpun mnyibukkan dri dgn fb..uhh ya,bkenaan dgn topik d atas,,RINDU??yea..itu la mood saya skrg nie..nk tau x saya rndu ape??sbenar bnarnya kn.saya mrindui byk pkara..smpaikan saya sndri ssh nk mnyenaraikan,,  saya pcaya korang pun ada something yg drindui kn3??hum..okla,nk share nie apa yg saya rindui d waktu nie..1st skali yg tlintas adlah,,TARIAN...sobb333..saya mrindui sgt2 saat saya mnari..skrg cuma bkn msanya..dh lma sya x mnari,,bg saya kn,dgn mnari saya dpt kurangkn stress,,sbb saya akan enjoy..korang nk tgk x gambar knangan saya mnari dulu..haaaaa..nie dia
saat knangan mnis bsama kwn dlm tarian.masa nie my team..dlm ARJUNA BENTARA..team kbudayaan dr KOLEJ MATRIKULASI PAHANG
Ada gaya seorang DANCER x saya??eheh..CREDIT TO MEKAP N CUSTOM BY KAK IETA,,
 
ehehh,,nnti yea saya sambung balik,,SOMEONE was come to DISTURB me...lalalallallala...dhaaaaaa.....TO BE CONTINUE....

SMILE...COZ SOMEONE LOVE YOU
18/12/2010..10.52PM 
Salam ...kembali semula nieh,,ngee~~ 
Baru ja lpas tgk MY FAVOURITE SHOW,,eheh,,nk tau apa ,,of coz la rancangan MARI MENARI,,uhu,cdih la jgak nie,,psangan yg kta undi x juara,,tp xpela,,diaorg ttp da bez,,uh ya,alangkah beznyer si juara dpt mnang kondominium mewah tu.pastu dpt plak g BALI,,,saya nie tringin sgt nk pg,,hope one day dpt pg ngn si BUAH HATI TSYG..ngee..mlm nie topic apa plak yeaaa,,,,(pkir jap)humm.mmndangkan xda idea nie,,sambung blik la knangan ng tarian tu yeaa,,sbenarnya kn,,msa saya ikut mnari tu,,my team dpt jd juara,,YESS,,i miss dat moment,,daN inilah detik kmenangan kmi,, 
JUARA KEBUDAYAAN KAKOM 2010


   
PART OF OUR DANCE

Hahhh,,tarian n costum yg mmbawa kmenangan.nk tau x tu jnis tarian apa.kalo nk tau..itu nmanya TARIAN SEWANG.tarian orang asli di pahang.saya nie men mnari ja,x kisah tarian apa,,heh,nie waktu saya blajar kt KOLEJ MATRIKULASI PAHANG..n saya besyukur dgn koreographer yg begitu hebat skali,,Dh 4 tahun berturut trut kolej saya mnang atas bimbingan beliau,,CREDIT TO ABG MAN N KAK IETA..
hum..nk crita apa lg nie yeaa,,,mode nie tgh lonely nie,,x bteman,,mna tman saya ntah pg mna,,ehhee,,I MISS HIM,,,bgaimana la saya dpt bjauhan dgn dia nnti kn,,nmpaknya saya akan mmulakan suasana hdup yg baru d tmpat yg baru,dn sgalanya akan mnjadi baru..harap2 la saya akan success d situ nnti...humm.boring2 n xda tman nie,,saya blogging la,,korang buat apa kalo boring??msti ada yg sma cam saya nie kan,,,ok la,,nak pg pd topik yg sterusnyaa...zzzzzZZZZZZZzzzzzzZZZZZzzzzzZZZZZzzz
ehhhehhhhehhh,,,nmpaknya saya dh nk tido nie..mengantuk la plak,,niat td nk sambung crita..hahh..nmpaknya brenti kat cnie dulu la yeaa..nnti saya sambung blik...huhh,,x best la tdo mlm nie xda bntal peluk saya spt biasa..ntah pg mna...dhaaaa..love u all..muaaahhh..trima ksih krana sudi mmbaca sampai dsini,,,,

 
  H

1 comment:

  1. wow...panjang gilo post tok...ish3...btw, taylor swift is hot...hehe..ada nangga nya straight hair x??best!!
    n one more..keep on blogging...hehe..

    ReplyDelete